In onze FAQ hopen we al je vragen over Pig & Hen te beantwoorden.
Veelgestelde vragen
Service
Je kunt ons telefonisch bereiken via 020 895 0932 of via service@pighen.com. We proberen je e-mail altijd te beantwoorden binnen 1 á 2 dagen.
Pig & Hen armbanden zijn gemaakt met de grootste zorg. Alle armbanden zijn handgemaakt en worden met de grootste aandacht geproduceerd door ons productieteam om jou de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden. Daarom bieden wij een garantie van 24 maanden vanaf de datum van aankoop. Als er binnen deze periode een beschadiging is aan je Pig & Hen armband, zullen we deze voor een nieuwe vervangen. Stuur een e-mail met je vraag en bestelnummer naar service@pighen.com. Ons klantenservice team neemt binnen 48 uur contact met je op om jouw probleem op te lossen.
Gebruik een meetlint om de omtrek van je pols op te meten en kies de juiste maat. Let op: de polsmaat is niet gelijk aan de lengte van een armband. Trek de meetlint strak aan voor het beste meetresultaat.
XS: 15 cm polsomtrek
S: 16 cm polsomtrek (gem. polsomtrek: vrouw
S/M: 17 cm polsomtrek
M: 18 cm (gem. polsomtrek: man)
M/L: 19 cm polsomtrek
L: 20 cm polsomtrek
XL: 21 cm polsomtrek
Heb je geen meetlint? Klik hier.
om deze uit te printen.
Vind hier meer informatie over hoe je jouw polsmaat het beste kunt opmeten.
Is je armband te los gaan zitten en is de 30 dagen geld terug garantie verlopen? Dan kun je deze indien het een touwarmband betreft laten inkorten in onze fysieke winkel in Amsterdam< Onze winkel bevindt zich in de Berenstraat 9 in Amsterdam.
Wij rekenen momenteel geen verzendkosten. Bestellingen die voor 21:30 uur besteld worden, zullen in de meeste gevallen de volgende werkdag bezorgd worden door PostNL of DHL (met track & trace). Je kunt hierbij zelf kiezen tussen PostNL of DHL.
Als een bestelling doordeweeks voor 21.30 uur is geplaatst, zal deze in meeste gevallen de volgende dag worden geleverd. Binnen Nederland worden pakketten met 1 armband verzonden als PostNL brievenbuspakket (thuis blijven is dus niet nodig). Bestellingen met meer dan 1 armband worden per pakketpost verzonden via DHL of PostNL (dit kies je zelf). Zodra de bestelling is verzonden houden ontvang je een email met een Track & Trace code en houden wij je op de hoogte van de verzendstatus.
Klik hier voor onze actievoorwaarden.
Wij accepteren betalingen via: iDeal, Bankoverschrijving, PayPal, Apple Pay, Creditcard (MasterCard, VISA en American Express).
Wij bezorgen met PostNL en DHL. Je kunt zelf kiezen of je de bezorging wilt via PostNL (brievenbuspakket) of DHL.
Ik heb een Pig & Hen armband, wat nu?
Onze producten zijn gemaakt van het sterkste materiaal en hebben daarom een grote duurzaamheid. Om ervoor te zorgen dat jouw Pig & Hen het beste blijft, hoef je niets bijzonders te doen. Zon, zeewater, dagelijkse douches, jouw armband heeft hier geen probleem mee. Als de armband toch een beetje begint te stinken, kun je deze in de wasmachine op 30 graden wassen. Zorg ervoor dat je de sluiting eraf haalt om beschadigingen te voorkomen.
Je kunt een nieuwe captive shackle bestellen via onze website.
Retourneren en ruilen
Heb je 30 of minder dagen geleden je bestelling geplaatst en wil je een armband ruilen tegen een andere maat? Dan heb je recht op een gratis retourlabel. Ga naar onze retourportal, vul je gegevens in en je kunt gratis je pakket retourneren via een DHL pakketpunt. Mocht je alleen willen retourneren voor een terugbetaling dan betaal je de kosten voor de retournering zelf, tegen een lager tarief via onze retourportal.
Let op: ben je het bestel-/retourformulier kwijt, schrijf dan jouw ordernummer en naam op een briefje. Als je jouw aankoop gedaan hebt bij een andere winkel dan die van onszelf, verzoeken wij je om terug te gaan naar die specifieke winkel.
Als je een gratis cadeau bij je bestelling hebt ontvangen en je armband(en) terugstuurt voor een terugbetaling, dient het gratis cadeau ook te worden meegestuurd. Zo niet, dan wordt het cadeau voor de volledige waarde van je terugbetaling afgetrokken. Als je gewoon je armband(en) omruilt, mag je het gratis cadeau natuurlijk houden.
Heb je 30 of minder dagen geleden je bestelling geplaatst en wil je een armband ruilen tegen een andere maat? Dan heb je recht op een gratis retourlabel. Ga naar onze retourportal, vul je gegevens in en je kunt gratis je pakket retourneren via een DHL pakketpunt. Mocht je alleen willen retourneren voor een terugbetaling dan betaal je de kosten voor de retournering zelf, tegen een lager tarief via onze retourportal.
Let op: ben je het bestel-/retourformulier kwijt, schrijf dan jouw ordernummer en naam op een briefje. Als je jouw aankoop gedaan hebt bij een andere winkel dan die van onszelf, verzoeken wij je om terug te gaan naar die specifieke winkel.