Frequently asked questions


In our FAQ we hope to answer all your questions regarding Pig & Hen.

Service

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons bereiken via 020 895 0932, of via service@pighen.com. We proberen je e-mail altijd te beantwoorden binnen 24 uur.

Hoe lang is de garantie geldig?

Pig & Hen armbanden zijn gemaakt met de grootste zorg. Alle armbanden zijn handgemaakt en worden met de grootste aandacht geproduceerd door ons productieteam om jou de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden. Daarom bieden wij een garantie van 24 maanden vanaf de datum van aankoop. Als er binnen deze periode een beschadiging is aan je Pig & Hen armband, zullen we deze voor een nieuwe vervangen. Stuur een e-mail met je vraag en bestelnummer naar service@pighen.com. Ons klantenservice team neemt binnen 24 uur contact met je op om jouw probleem op te lossen.

Hoe meet ik mijn polsmaat?

Gebruik een meetlint om de omtrek van je pols op te meten en kies de juiste maat. Let op: de polsmaat is niet gelijk aan de lengte van een armband. Trek de meetlint strak aan voor het beste meetresultaat.

XS: 15 cm polsomtrek
S: 16 cm polsomtrek
S/M: 17 cm polsomtrek
M: 18 cm (gemiddelde polsomtrek)
M/L: 19 cm polsomtrek
L: 20 cm polsomtrek
XL: 21 cm polsomtrek
XXL: 22 cm polsomtrek


Heb je geen meetlint? Klik hier om deze uit te printen.

Met welke vervoerders bezorgen jullie?

Wij bezorgen met PostNL en DHL. Je kunt zelf kiezen of je de bezorging wilt via PostNL (brievenbuspakket) of DHL. Ook kun je kiezen of je de bestelling thuisbezorgd wilt krijgen of bij een pick-up point wilt ophalen.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Als een bestelling doordeweeks voor 13.00 uur is geplaatst, zal deze dezelfde dag nog worden verzonden. Binnen Nederland worden pakketten met 1 armband verzonden als PostNL brievenbuspakket (thuis blijven is dus niet nodig). Bestellingen met meer dan 1 armband worden per pakketpost verzonden via DHL of PostNL. Zodra de bestelling is verzonden ontvang je een email met een Track & Trace code.

Welke betaalmogelijkheden accepteren jullie?

Wij accepteren betalingen via iDeal, Bankoverschrijving, PayPal en creditcard (MasterCard, VISA, AMEX).

Ik heb een Pig & Hen armband, wat nu?

Hoe onderhoud ik de armband?

Onze producten zijn gemaakt van het sterkste materiaal en hebben daarom een grote duurzaamheid. Om ervoor te zorgen dat jouw Pig & Hen het beste blijft, hoef je niets bijzonders te doen. Zon, zeewater, dagelijkse douches, jouw armband heeft hier geen probleem mee. Als de armband toch een beetje begint te stinken, kun je deze in de wasmachine op 30 graden wassen. Zorg ervoor dat je de sluiting eraf haalt, want dat kan wel wat lawaaierig worden ..

Oeps... Ik ben de pin van mijn sluiting verloren

Je kunt een nieuwe pin bestellen via onze webshop.

Retourneren en ruilen

De armband past mij niet, wat nu?

Als je armband om wat voor reden dan ook niet goed past, hoef je je geen zorgen te maken. Vul het meegestuurde retourformulier in en wij zullen deze gratis omruilen voor de juiste maat. Stuur je armband terug naar: Pig & Hen Service, Asterweg 75, 1031 HM Amsterdam. Nederland. Voeg een notitie toe met jouw wensen, zodat wij weten wat we moeten doen. Meet je pols stevig met een meetlint en stuur ons je exacte polsmaat in cm, zodat we ervoor kunnen zorgen dat je een perfecte pasvorm krijgt. Stuur je armband in de originele verpakking in een envelop naar ons terug. We raden aan je bestelling te verzenden met een track & trace code. Vergeet niet je adres aan de notitie toe te voegen anders kunnen we het moeilijk naar je terugsturen!

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling retourneren. Vul het retourformulier in en wij ruilen het in voor de juiste maat. We zullen je geld terugstorten binnen 10 dagen. Verstuur je bestelling compleet terug naar: Pig & Hen Service, Asterweg 75, 1031 HM Amsterdam. Voeg een notitie toe met details en je bankgegevens zodat wij de retournering compleet kunnen maken. Wij raden aan om je bestelling te verzenden met een track & trace code. Let op: Alleen producten die niet zijn gedragen kunnen worden teruggestuurd. Kosten voor de retournering worden niet terugbetaald. Als je jouw armband hebt gekocht bij een van onze retailers raden wij het aan om eerst terug te gaan naar deze retailer en het daar op te lossen.

Copyright 2013-present Pig & Hen. All rights reserved.