Stagiair(e): Customer Service / Operations

STAGIAIR(E): CUSTOMER SERVICE / OPERATIONS


Pig & Hen, opgericht in 2013, is een Amsterdams fashionmerk dat handgemaakte armbanden vervaardigt en verkoopt. Pig & Hen is vernoemd naar twee dieren die men als tattoo beschermt tegen de gevaren van de zee. Alle armbanden worden handgemaakt in ons atelier in Amsterdam, van duurzame materialen die met de tijd alleen maar mooier worden en bovendien een leven lang mee gaan.

Momenteel wordt Pig & Hen verkocht in 20 landen en breidt zijn internationale aanwezigheid snel uit, niet alleen online maar ook via een netwerk van erkende detailhandelaren in mode, sieraden, conceptstores en warenhuizen. Pig & Hen is razend populair en staat onder andere bekend om de excellente serviceverlening waar het customer serviceteam een onlosmakelijk deel van uit maakt. Om de snelle groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een customer service stagiair die onderdeel wil zijn van het dynamisch en gemotiveerd team in Amsterdam.

Positie: Stagiair Operations/Customer Service
Dienstverband: 32/40 uur per week, bepaalde tijd
Datum start: elke periode jan/feb en sep/okt
Locatie: Pig & Hen HQ, Amsterdam-Noord

Stage Operations / Customer Service
Voor ons hoofdkantoor in Amsterdam zijn wij op zoek naar een stagiair voor onze afdeling Customer Service voor 32-40 uur per week. Als Customer Service stagiair ben je iedere dag bezig met onze klanten, zowel onze retailers als onze e-commerce klanten. Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct afhandelen van alle communicatie-en logistieke processen tussen de klant en Pig & Hen. Het verlenen van service gaat verder dan alleen het klantcontact, je houd je ook bezig met de verwerking van de online ruilingen en klachtafhandelingen. Je houdt contact met onze klanten via telefoon en e-mail. Je levert excellente service om de klant het Pig & Hen gevoel te geven. Je werkt samen met het customer serviceteam en logistiek. Je houdt je bezig met o.a. de volgende taken:
• Contact onderhouden met klanten via diverse kanalen
• Orderverwerking
• Verwerken van ruilingen en klachtafhandeling
• Werken aan het verhogen van de reactietijd en klanttevredenheid

Gewenst profiel
Enthousiast, proactief en leergierig zijn woorden die jou typeren. Je bent nieuwsgierig naar de wereld van Customer Service en leert graag alles over klantafhandeling in de breedste zin van het woord. Verder ben je:
• Zelfstandig maar ook een team-player
• Hands-on mentaliteit
• Communicatief sterk
• Je hebt affiniteit met de accessoires/fashion branche en vindt het leuk om met klanten om te gaan
• Je hebt een goede kennis van Nederlands, Engels in woord en geschrift (Frans/Spaans is een pre)
• Beschikbaar voor een meeloopstage (Opleiding communicatie is een pre)

Wat bieden wij?
• Afwisselende en leerzame stage binnen een dynamisch en groeiend mid-kleinbedrijf in Amsterdam.
• Ervaring opdoen in B2B en B2C klantcommunicatie binnen de internationale fashion/accessoires markt.
• Een plek waar je kunt leren, veel verantwoordelijkheid krijgt en jezelf persoonlijk kunt ontwikkelen.
• Maandelijkse stagevergoeding beschikbaar.
• Elke dag een verzorgde lunch door de werkgever.
• De leukste collega’s uiteraard.

Herken jij jezelf in de bovenstaande punten en werk je net als ons met passie in alles wat je doet? Past het merk Pig & Hen bij jouw levensstijl en ben jij een goede toevoeging voor ons team? Stuur jouw cv en motivatiebrief naar rachel.basant@pighen.com.

Meer informatie over Pig & Hen vind je op www.pighen.com. Of bezoek onze Instagram en Facebook

Copyright 2013-present Pig & Hen. All rights reserved.